2011. júl. 11.

Batman Arkham City interjú Sarah May-el

•Mit dolgozol a Rocksteady-nél? Mi a te szerepköröd?

-Én egy animátor vagyok.Azon dolgozom,hogy a karakterek reálisan,aprólékosan,finoman és dinamikusan mozogjanak.
Az Arkham Asylumnál én voltam a főanimátor és most az Arkham Citynél is ez a dolgom.
Nagyon örülök neki,hogy egy ekkora nagy címben részt vehetek és az én munkám is egyedibbé teszi a játékot.
Ez körülbelül olyan fontos mint maga a harc.Meg kell gondolni mikor mit csinálsz,hogy védekezel,szükségszerűen ismételd a mozgásod.
A Másik természetesen a karakter megjelenése,és a karakter hangulata.Ennek a három dolognak nagyon passzolnia kell egymáshoz,
hogy a játékos azt érezze,hogy valóban ott van a játékban.

•Sokat használtok Motion Capture-t?

-Természetesen mi is sokat használunk Motion Capture-t de nem az átvezetőkhöz,hanem a baseballütő mozgások,járkálás, valamint pár igen bonyolult animációnál.
Saját MOCAP stúdiónk van,ahol nagyszerű dolgozni.Batman,Joker,Macskanő ezekben mind aktívan részt vettem.Talán a Macskanővel volt a legnehebb dolgom.

•Mióta dolgozol a Rocksteady-nél?

-Az Arkham Asylumnál kezdődött 3 éve.

•Miért Szeretsz itt dolgozni?

-Nos ha gyakran megy az ember interjúkra akkor a Videojátékokból nem mondhatsz el mindent.
Szinte semmit sem,nálam nis ez volt a helyzet.Tudtam,hogy a játék különleges lesz.
És igen! jó látni ahogy minél több információ jön a játékról úgy lesznek izgatottabbak a játékosok,
és egyre nagyobb lesz a lelkesedésük a játék iránt napról napra.


•És mit csinálsz napról napra?

-Ellenőrzöm az e-maileket és szinkronban vagyok az aktuális helyzettel,hogy hogy áll a játék.
Más dolog elképzelni,hogy Batman, hogy fog állni valahol,hogy tartja meg magát.
És más dolog azt valóban látni,hogy működik az egész,ezért folyamatos ellenőrzés és figyelés szükséges.
Megcsináljuk a köpenyt például,tetszik nekünk aztán valamit finomhangolunk és addig csináljuk míg teljesen más lesz.Aztán jön a gondolat,hogy "-Hoppá, az előző nem volt jobb?"
Nagyszerű érzés,nagyon szeretem csinálni.

•Bemutatnád nekünk Arkham városát?

Ez az elmebetegek játszóháza,figyelni kell,hallgatózni,lopakodni.Igazán Batman-nek kell lenned.
Hihetetlen a játék a harc a robbanások,könnyen megtanulható harcrendszer.Ezek azok amik az Arkham City-t egyedivé teszik.

•Mit mondanál a játékról a rajongóknak?


-Nagyon nagy munka van benne,de a jutalom nem marad el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése