2011. dec. 27.

Pár érdekesség és egy új szerkesztő!

Sajnos nem nagyon van érdemleges,sőt semmilyen új információ a kedvenc hősünkről,sem annak univerzumáról így sajnos egetverő híreket nem tudok hozni, igaz még csak most kezdődött ez a nap.

Ti láttátok,hogy a Trailer-be Bruce Wayne bottal biceg?
Érdemes egy pillantást vetni a képre!(kattintásra megnő) 

Vajon Bane a gerincét töri,vagy csak nagyon keményen elveri?
Sajnos sok fórumon állandó téma Bane hangja.Nagyon sokan kritizálják,de vannak olyanok akik vicces képeket,sőt videókat raknak össze belőle.
Érdekelne, hogy szerintetek van alapja ennek a vádaskodásnak?



Végül de nem utolsósorban szeretném bemutatni nektek Gócza Gergelyt aki egyelőre a fordításokért felelős.

Íme a bemutatkozója "Batman és az "univerzuma" iránti érdeklődésem igen későn kezdődött. Szégyen, nem szégyen a "Dark Knight" filmet csak 2009 nyarán DVD-n láttam. Majd ősszel, már kezdődő rajongással, végigvittem az Arkham Asylum című játékot. Ez a kettő remekmű, együttes erővel magával ragadott és beszippantott a DC és Batman világába. Mindig is szerettem a képregényeket, de nem mélyedtem el bennük komolyabban. Az utóbb említett dolgok hatása miatt viszont elkapott egy olyan érettebb kori rajongás ami a mai napig nem lankadt, sőt erősödött. Mára már sok Batman képregényt olvastam, többször láttam Christopher Nolan remekműveit, eredeti és magyar nyelven. Nagyon várom mind a film, mind az Arkham sorozat folytatását, és remélem sok fajta módon találkozunk még a Világ Legnagyobb Detektívjével."


2 megjegyzés:

  1. Üdv a fedélzeten Gergely! Jó munkát! Ha otthon vagy a fordításokban, szerintem nézz fel az Arkham City fordítóinak honlapjára és nézz a körmükre, nehogy elbalfalkodjanak valamit :D
    http://batmanhunteam.ucoz.hu/

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Szerintem Bane nagyon elveri Bruce-t! Mert ha Nolan reális nézetét vesszük alapul, akkor nem törheti el a gerincét, mert különben tolószékes Batman közlekedne a filmben.

    Zoli

    VálaszTörlés