2012. ápr. 7.

Holdfénycon - 2012 Április 7

Na szóval. Jelen esetben én mint Major Márk írom a véleményem, ezért kérek mindenkit, hogy ne vegyétek magamra a különösen nyers modoromat.

Tegnap még azt gondoltam, hogy majd szétnyáladzom az egész blogot a boldogságtól, hogy ismét egy
király Conon vagyok túl... Hát tévedtem!

Már a villamoson sok volt a Cosplayes és az úgynevezett "Videojáték kocka" Mivel ahogy hallottam már egyesült a HoldfényCon a PlayIt-tel így én naív azt hittem, hogy külön teremben leszünk..
Ez engem nem zavart semennyire. A Cosplayeseket kedvelem és a fanatikusokkal sincsen különösebb bajom.
(Leszögezem, hogy én tavaly nyáron voltam utoljára Conon így a mai számomra teljesen meglepetésként hatott) Nos ahogy sétálgatok a millenális felé, látom, hogy valami bődületesen hosszú sor áll előttem.
Kivártam és bementem.  A jegyet azóta máshol árulják, de sikerült olyat szereznem, amin egy jó haverom, névszerint László Norbert: alias Boba Fett pózol. Ahogy belépek látok egy halom videojátékot XBOX-ot, PS Vitát, PS3-t. Cosplayest 1-2 darabot láttam és azt hittem, hogy most a PlayIT termében vagyok..  Egyedül Enji Night-ot ismertem fel (Chun Li), na és persze hátul a Star Warsosokat. Ebből egyből levágtam, hogy igen is jó helyen járok. Marvel vagy DC Képregényt sehol nem láttam, pedig végigjártam az egész termet.. "végigjártam" ez is vicces mert nagyjából kúsztam másztam mint egy kukac a nagy tömegben. Toltam körülbelül egy 5 perc Arkham City-t, aztán azt látom, hogy A Gamestaros Mazur és a PC Gurus Bate beszél a színpadon. Ők pedig dobálgattak DLC-ket, pólókat és hasonló nyereményeket.Kattintottam 2 képet, aztán sikerült annyira felhúznom magam, hogy haza is jöttem. Van egy szabály: Aki egyszer ki megy, az nem mehet be, kivéve ha van a kezén egy karperec (papírból) ami jelzi, hogy megvetted a jegyet. Még mindig a fülemben cseng a nő utolsó szava

-Van karpereced?
-Nincs..
-DE HÁT ANÉLKÜL NEM TUDSZ VISSZAJÖNNI!
-Nem is akarok! -azzal elindultam a kijárat felé.

 
Én nem hibáztatok senkit. Imádom a videojátékokat meg minden, de ilyen kis helyen és ilyen nagy tömegben a kettő együtt nem fér el, főleg, hogy ez egy képregényes, animés, filmes, cosplayes találkozó. Mint azt megtudtam muszáj volt ez a közösködés. Vagy megszűnik a HoldfényCon, vagy egyberakják a PlayIT-tel. Szóval sajnos tűrni kell. Remélem, hogy ti élveztétek és nem vagytok olyan "savanyúak" mint én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése