2012. máj. 31.

Exklúzív: Holnap Knightfall - Batman 489

Na ezt is megéltük. A fordítás gőzerővel folyik, hála Biczó Rolandnak aki éjt nappallá téve dolgozott, hogy ti elégedettek legyetek. A fordítás nagyon korrekt munka, látszik, hogy egy vérbeli Batman rajongó fordította a szöveget. Holnap tölthetitek a Júniusi számot ami a Batman 489-et foglalja magába. A borítóterv még fejlesztés alatt, de egyelőre jobb, szebb dizájn még nem jutott eszembe. A szövegek méretét levettem egy csöppet. Lehetséges, hogy jobban rá kell majd nagyítanotok egy-egy oldalra, viszont ha szövegmezőnként váltogatom a méretet akkor az eléggé megtöri a rendet és volt olyan mező, ahol még így is elég kevés helyem volt. Remélem sikerül majd pár Batman rajongónak örömet szerezni vele. 

Holnapig itt van két előzetes "oldal"

Katt a képre a nagyobb méretért!

2 megjegyzés:

  1. Én nagyon kíváncsi vagyok, még soha nem olvastam a Knightfall-t :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem vegyétek fel a kapcsolatot a BLATECO-val és egyeztessetek velük. Ott elkezdték magyarul megcsinálni a történetet. Igaz ott a Batman 491-vel kezdtek és már kész van öt rész.
    Szívesen fogom olvasni amit megcsináltok.
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés