2012. máj. 28.

Interjú Tom Hardy-val!


Volt benned valami aggodalom, abból a szempontból, hogy Bane méltó utóda lesz majd Heath Ledger Jokerének?

Hardy: -Nem, nem volt. Az, hogy valakivel versenyzek az egyértelműen zseniális és itt nem az
a kérdés, hogy ki tehetségesebb vagy éppen kinek a munkája jobb. Megpróbáltam a legjobbat nyújtani és nem az járt a fejembe, hogy jobb legyek valakinél. Az ő munkája bámulatos, ez tény.
De a folytatást nekem kell eljátszani és én kivettem belőle a részem.


Milyen érzés volt a hordani a jelmezt?
Hardy: -Meleg.. Nagyon nagyon meleg! Viselni a ruhát nem olyan rossz, de ilyen melegben alig kaptam levegőt.

Arról tudsz mondani valamit, hogy milyen volt amikor először felraktad a maszkot?

Hardy: -Amikor felcsapom a maszkot akkor nehéz lélegezni, nem hallok semmit és senki nem látja ahogy mozog a szám. Ez igazán nehéz.

Ezek után jobban tiszteled Darth Vadert?

Hardy: (Nevetve) -Az eredeti trilógián nőttem fel és Darth Vader nagyon király nem? Nagyon király..

Ismerted Bane eredeti karakterét?


Hardy: -Amikor megkaptam a szerepet, akkor én Batman világát egyáltalán nem ismertem.

Tudjuk, hogy Bane testileg komoly kihívást fog majd jelenteni Batmannek. Gondolod, hogy lesz is olyan okos mint Batman?

Hardy: (Nevetve) -Te most azt mondod, hogy ostoba vagyok? Egyszerűen megfordítom
a papírformát, majd kivágom az ablakon. Ez egy kicsit megválaszolja a kérdésed nemde?





2 megjegyzés:

  1. Hardy jól fog játszani,ez biztos.Mint írtam egyszer,csak meg kell nézni a Warriorban.Nagyon jó dráma.De a Bronson,ban is jól játszik.Ezek miatt a filmek miatt is számítok a nagy bunyóra.

    VálaszTörlés
  2. Jó lesz, ebben biztos vagyok. :)

    VálaszTörlés