2012. máj. 30.

Rajongói alkotások!







5 megjegyzés:

  1. Bízzunk benne, hogy a Joker-es nem fake, csak azt mondják róla!

    VálaszTörlés
  2. Egy kérdésem lenne a szerkesztőhöz:

    Nem lehet, hogy ez a Joker poszter - bár fan poszternek van kikiáltva - talán mégis hivatalos?

    Azért kérdem, mert néhány hónapja felmerült, hogy a fel nem használt TDK jelenetek, és CGI segítségével kapna Joker egy cameot.

    Nekem erről az a véleményem, - bár keményen tagadták - hogy van benne valami. Nem létezhet, hogy egy ilyen karakter mellett csak úgy elmennek a készítők.

    Hülyeség amit írok?

    VálaszTörlés
  3. Igen ez fan poszter. Matt Messenjah csinálta, ő pedig nagyon jól bánik a képszerkesztőkkel.
    Nolan pár napja mondta, hogy a film semmilyen szempontból nem fog kötődni Jokerhez, magyarán mintha nem is létezett volna.

    Szerintem jobb is mert ha más ember játszotta volna el Heath Ledger-t, akkor az valamilyen szinten megszégyenítés, ha viszont CGI az egész, az sem túl nyerő..

    Sajnos nem lehet mit csinálni, bár én jobban örültem volna Jokernek mint Bane-nek. Akármit mond Nolan, én biztos vagyok benne, hogy ő lett volna a fő gonosz a a harmadik részben :)

    VálaszTörlés
  4. Anno, maga Nolan is azt mondta, hogy ha nem hunyt volna el Ledger, akkor a harmadik részbe is komoly részt osztott volna rá.
    Sajnos, az élet másképp akarta.
    Olvastam pár napja azt a komoly spoilert ami az oldalon volt, (egy részét) és a börtönös sorokra reagálva: Jokert hol szállásolták el vajon?
    Gothambe? Vagy esetleg más városba?
    Azért kérdem, mert ha a rabok kiszabadulnak, akkor ő is elvileg, nem?

    VálaszTörlés
  5. Szerintem Joker Arkhambe ment a többi dilinyóshoz, Bane pedig szerintem a Black Gate-i börtönben lévő gengsztereket szabadítja ki.
    Volt egy kép ahol Selinát bevitték a börtönbe meg a 3. előzetesbe is lehetett látni egy pillanatra. Nagy ugyanolyan egyenruha van azokon is, akik a második trailerbe kiszabadulnak.

    Én ebből gondolom, hogy Selinát nem arkhambe hanem a Black Gate-be viszik. Meg azért Bane szerintem nem tudna mit kezdeni a sok őrülttel.

    Legalábbis én úgy tudom, hogy Arkham és Black Gate nem ugyanaz.

    VálaszTörlés