2012. jún. 3.

Így készült a Batman Hungary! Part - 1

Nos, hamarosan egy évesek leszünk. Először is szeretném megköszönni mindenkinek aki az oldalt látogatja. 
Amikor elindítottam az egészet, akkor nem gondoltam volna, hogy ilyen sokan fogjátok olvasni a blogot, ám most nem is fűznék ehhez a dologhoz annyi mindent, mert akkor a születésnapra nem marad majd semmi amit leírhatnék. Először is nézzük meg, hogy hogyan született meg az oldal emblémája. 

Ha az emlékezetem nem csal akkor először nem is volt a blognak semmilyen logója.. 
Ahogy felmértem a konkurenciát, úgy láttam, hogy sok oldalnak van egyedi logója így érthető módon én sem szerettem volna lemaradni. Össze is raktam valamit:
Brr... hát az ember életkedve is elmegy ha ránéz erre a valamire.. Így csináltam egy újat.
Hát ez pedig a másik fele.. "Ennyire béna volnék? Hát ez borzalmas.." -ilyen és ehhez hasonló gondolatok köröztek a fejemben.. Na akkor felnézünk DeviantART-ra, hátha rám is ragad valami tehetség. Hát tévedtem.. Jó akkor maradjon ez a második! Időközben jött a TDKR első posztere így egyből lecsaptam rá.
google.com, kerestem egy egyedi betűtípust, a kontrasztot pedig felhúztam a mennyekbe. Ez lett az eredmény.. Kezdtem elfelejteni az egészet amikor elkapott az ihlet. Tegyük hozzá, hogy bot kézzel nem a legkönnyebb feladat szépet alkotni. Fogtam a matekfüzet hátulját (mi mást) és elkezdtem rajzolgatni.
Ezt fogtam és lefotóztam. Aztán a paint.NET segítségével körberajzoltam az egészet. Hogy az embléma mindkét fele ugyanolyan legyen, azért csak és kizárólag az egyik felét készítettem el, amit aztán rátükröztem a kész artwork-re.
Ezek után kerestem egy fém textúrát, majd beraktam a logó mögé. Játszottam a fényerővel, forgattam össze-vissza, míg végül megszületett ez:
A többit már ismeritek. Na így készült az oldal egyedi Bat-emblémája.

Holnap pedig jön a TDKR exkluzív MTV-s előzetese. Az egyik olvasónk méghozzá Joker figyelmeztetett, hogy az igaz, hogy harmadikán lesz a klip, ám ott Amcsiba egy kicsit más az időszámítás. Igaza volt el is felejtettem.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Batman Hungary!
    Ha kapok egy mail címet küldök egy elő-születésnapi ajándékot! :)

    VálaszTörlés
  2. Hali Paul!

    Előre is köszi! :) batmanhungary@gmail.com

    VálaszTörlés