2012. jún. 1.

Képregényletöltés: Batman 489

Nos végre kiadhatom a "Magyar" Batman 489-et. Sok munka volt vele s remélem élvezni fogjátok. 

Más.. A tegnapi előzetes képeknél egy névtelen kommentelő ajánlotta figyelmembe a Blateco oldalát, ahol már keményen elkezdték fordítani a Knightfall-t, a Batman 491-től. Sajnos ezt az oldalt idáig nem ismertem, sajnálom is. Virtuálisan belelapoztam a képregénybe és maga a tördelés, borító, betűtípus, messze a mi verziónkra ver. Ezzel azt szeretném mondani, hogy a Batman 490-t még itt olvashatjátok az oldalon, utána megáll a project. Most biztos azt gondoljátok páran, hogy megfutamodunk és inkább a könnyebb utat választjuk, ergo át küldünk titeket egy másik oldalra. Ám ez messze nem megfutamodás kérdése. Nem szeretnék, sőt nem is tudnék velük rivalizálni, de én úgy gondolom, hogy ha már van Magyar verzió és sokkal jobb minőségben mint a miénk, akkor ésszerű azt olvasni és a képregénybe fektetett energiánkat egy másik képregényszériánál kamatoztatni. Így kommentbe várom a válaszotokat arra a kérdésre, hogy melyik nagy szériát olvasnátok magyarul az oldalon.

Katt a képre a letöltéshez!

2 megjegyzés:

  1. Én nagyon szívesen olvasnám a The Long Halloween-t, és a Dark Victory-t magyarul (elsősorban). Fantasztikus történetek, amik szerintem kötelezőek minden igazi Batman rajongónak. Vagy ott van még Miller The Dark Knight Returns mesterműve.

    Amit másodsorban elképzelnék, az mondjuk a Batman RIP, vagy a teljes No Man`s Land (jó, tudom, utóbbi főleg nem lenne egy pici falat :D).

    VálaszTörlés
  2. Kedves Valentino.
    Amiket kérsz az mind kész vagy készül NewGen-en. Ott épp karbantartás van.
    Az Allcomics-on megy a Fertőzés.
    A Hálózsákon is van egy pár.
    Szerintem vegyétek fel velük a kapcsolatot ezen honosítóoldalakkal és egyeztessetek vagy segítsetek egymásnak.

    VálaszTörlés