2012. júl. 7.

Egy évesek vagyunk!

Ez a nap is eljött. Tudtam jól, hogy el fog majd jönni, hiszen én nem vagyok az a típusú ember aki csak úgy
félbe hagy bármit is. 

Igen. Ma egy éves a Batman Hungary! Először is egy hatalmas köszönet jár mindenkinek aki kommentelt, olvasta a cikkeket, fórumot, nézegette a Facebook oldal képeit és a YouTube csatornánk videóit vagy éppen azok akik twitteren követtek minket. 
Mindig nehéz úgy elmondani a a negatív/építőjellegű véleményünket a másiknak úgy (főleg interneten) hogy az ne csapjon át kioktatásba. Viszont ezalatt az egy év alatt rengeteg embernek sikerült kulturáltan rávilágítani a hibáimra, s ezt köszönöm nekik.
  • Köszönet jár még Fuggoo kollégának (filmnews.hu) azért a sok tippért és tanácsért amit az elindulás után adott és ad mind a mai napig. 
  • Mostanában eléggé megnőtt az érdeklődés az oldal és a Batman Univerzum iránt, (hála Nolan új filmjének) így mondhatni az oldal nap mint nap 1000 fokon ég (ilyen melegben nem is csoda :D), a látogatások pedig rekordokat döntögetnek.
Na de menjünk vissza egy kicsit a múltba, történetesen 2010 novemberébe, amikor kipattant a fejemből az ötlet, miszerint csinálok majd Facebookon egy csoportot és oda posztolgatom a Magyar oldalak híreit az új Batman filmről, ezzel egy "saját" közösséget kialakítva. Nem véletlenül jött ez a gondolat,  ugyanis össze-vissza kellett mindenhonnan infókat gyűjteni, mert nem volt itthon egy olyan oldal sem, ami a legfrissebb Batman híreket szállítja az embernek. A friss alatt a napi frissességet értem, tehát az 1-2 napos hír csúszás, ami itthon az oldalak 90%-án uralkodik már nekem nem fér bele.

Na szóval, elkészült a csoport, ami először a "A fenébe is, kurvára várom az új Batman filmet" nevet vette fel, majd az új film címének a kiderülésekor ezt átneveztem ezt a "A Sötét Lovag Felemelkedése"-re. Mivel az érdeklődés eléggé kicsi volt, így mással próbálkoztam. Elég nagy motivációt adott a mára már sajnos kihaló félben lévő http://worldofheroessite.blogspot.com/ ami kizárólag képregényfilmes hírekkel bombázta az olvasókat. Innentől már nem volt megállás. Olyan határozottan vágott a fejembe az oldal neve, mint Bruce Wayne-nek a Denevér szimbólum kiválasztása. Létrehoztam a Batman Hungary-t, ami már nem csak az új Batman filmről, hanem úgy általában mindenről hírt hozott a rajongóknak. Elindult a Facebook/twitter/YouTube/Picasa oldal, majd egyre nőt a látogatók/hozzászólók száma. Ami még érdekes az oldal történetében, hogy februárban volt egy műtétem, illetve kettő, amiben nagyon lerobbantam. Három hét kórház után már szinte az őrület határán álltam és még itthon sem voltam sokkal jobban. Nagyon elkeseredtem minden téren. "Az erősen megtámasztott létrámról hirtelen leestem a végtelen mélységbe" így semmi kedvem nem volt az oldallal törődni. Ám amilyen gyorsan zuhantam, annál gyorsabban épültem fel, így erőt vettem magamon, majd újra elkezdtem felmászni a képzeletbeli létrán.
 A többit már gondolom tudjátok.

Végszó!
Három hétre vagyunk a Sötét Lovag Felemelkedés premierjétől, ami hamarabb eljött mint gondoltuk. Tavaly ilyenkor még öltük egymást az új tartalmakért ám mára lenyugodtunk, akár a lázadó korát maga mögött hagyó felnőtt. (Ennek totál nem volt köze az oldalhoz, de nem is baj :) )

Az oldalon 1259 bejegyzés látott napvilágot, ezekből itt az első három itt látható:





  • Jelenleg 62 követőnk van twitteren és 246 lájkolónk van facebookon. A picasa és facebook képalbumokban szinte az összes Batman film promója megtalálható és a Sötét Lovag felemelkedés forgatásáról is van több mint ezer kép.
Lényegében csak ennyit akartam mondani. Az oldal még jó darabig pörögni fog, legalábbis amíg én+Batman+áram+internet létezni fog.

Lájkolni pedig ne felejtsetek el, hiszen nektek egy kattintás, nekem visszacsatolás arra, hogy van értelme annak amit csinálok.


További jó szórakozást az oldalhoz!


Major Márk - Cax

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése