2012. aug. 2.

Betekintés: Art and Making of The Dark Knight Trilogy

Nos, a mai nap is éppen úgy kezdődött mint a többi. Felkeltem, kiöntöttem a kávémat a jól megszokott rohamosztagos bögrémbe. Aztán kinézek és látom, hogy a Postás úr valamit bedug a postaládába, majd fogja magát és teker tovább. Azt hittem valami levelet dobott be, így hát hagytam, hogy elmenjen büntetlen..  De nem. Berakott egy jó kis értesítőt és ami a legszebb, még csak nem is dudált, hogy menjek ki. Nembaj. Láttam, hogy külföldi a csomag, szóval már sejtettem, hogy az Amazon keze lehet a dologban. A csomagot csak délután tudtam csak átvenni, szóval addig játszottam az új Justice League játékkal. Gyorsan kiszedtem a kartonból majd meglepődtem mert nagy (14x22 cm) és nehéz.(aminek természetesen nagyon örülök) Már az első "kézbevétel" után érződik rajta a minőség. Ez egy kemény borítós, angol nyelvű képes enciklopédia, külső papír borítóval, amit ha leveszünk akkor egy Batman - Gotham City artworköt látunk. Na de nem is a borító a lényeg, hanem a tartalom. Az első oldalon rögtön láthatjuk a kis Bruce-t, miközben a halott szüleinél sír, a képen pedig egy idézetet Ra's al Ghul-tól: "A szüleid halála nem a te hibád" aztán ahogy lapozok látom Nolant, majd egy képet Batmanről, amint Madárijesztőt tépi, a felirat pedig: "..De aki többé válik mint az átlagember..." és ez így megy tovább egészen ameddig a "Legenda" jelmondatú kép be nem vágódik elém. Fantasztikus! Epilóguson és kis részeken kívül kapunk 11 fejezetet, ahol mindenre kitérnek a több mint 300 oldalon. Maszkmesterek, zeneszerzők, előkészületek, artworkök, koncepciók, képregényes vonatkoztatások. Minden benne van ami a trilógiához kapcsolódik, mindez rengeteg képpel illusztrálva. 


A továbbra kattintva pár képet láthattok a könyvből.











A könyv idehaza nem kerül forgalomba. 
Ha te is szeretnél egy példányt, akkor nincs más dolgot, mint regisztrálni az Angol amazonra (amazon.co.uk), szerezni egy internetes vásárlásra alkalmas kártyát (A Budapest Banknál ingyen lehet nyitni egyet) és már meg is rendelheted, amit 1-2 hét leforgása alatt meg is kapsz.
Ha valamit nem értesz, esetleg megakadsz valahol, akkor a batmanhungary@gmail.com-on segítek a rendelésben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése