2012. nov. 28.

TDKR - Így fest a Trilógia kiadás!

A mai nap végre megjelent idehaza a Sötét Lovag: felemelkedés, így délelőtt rárepültem a legközelebbi Media Marktra és lecsaptam a filmre. Ahol én voltam ott nem volt Blu-ray kiadás, de igazából nem is azt terveztem megvenni. Nem lehet nem észrevenni a 3D-s borítóját a trilógia kiadásnak, ami roppant hangulatosra sikerült. A csomag alapból tartalmazza a Batman Kezdődik, A sötét lovag és a Felemelkedés duplalemezes változatát. Ajándékba kapunk egy 40 oldalas kis füzetet, (erről szó esik lent) extrákkal pedig elég szépen meg vagyunk szórva egy DVD kiadáshoz képest. Aki még nem szerezte be egyik részt sem, annak most itt az alkalom, hogy teljessé tegye a trilógiát.

Az igazi könyv (balra) és az ajándék promóciót kiadvány, amiben 40 oldal betekintést nyerhetünk a nagy testvér lapjaiba.

A duplalemezes Felemelkedés változat.

3 megjegyzés:

  1. Nekem csak annyi lenne a kérdésem, hogy ez a 6 lemezes trilógia-kiadás mennyibe kerül?
    előre is köszi:
    peni89/Enikő/

    VálaszTörlés
  2. Boltja válogatja, de olyan 8 és 9 ezer között van.

    VálaszTörlés
  3. köszi a választ :)

    VálaszTörlés