2013. márc. 4.

Christian Bale visszatér!

A hét egyből egy hatalmas hírrel robban. A Latino-Review Christopher Nolant említi meg a Justice League keresztapjának. Állításuk szerint a közelgő filmet a Batman univerzum komolyságához igazítják majd, mert az Acélember új arca annyira lenyűgözte a stúdiót, hogy minden áron Nolant akarják.

Christian Bale régebben azt nyilatkozta, hogy többet nem játszik Batmant, ám véleményét később módosította. Csak akkor szerepel, ha Nolan megfelelő forgatókönyvvel áll majd elő. Ha ezt figyelembe vesszük, akkor minden rajongó jól járna.

4 megjegyzés:

  1. Kurva jó lenne ha megint ő játszaná Bruce Waynet. Mást nem tudnék elképzelni hozzá.

    VálaszTörlés
  2. Hello!
    Miután láttam a Batman trilogiát már én is úgy vélekedek, hogy ha nem Bale játsza Wayne-t, akkor inkább bele se kezdjenek! Kell végre egy DC filmes univerzum, ami nagy pofont lekever (képletesen szolva) a Marvel-nek!

    VálaszTörlés
  3. Én már a TDKR "the legend ends" kampánynál sejtettem vmi hasonlót vagyis inkább akartam, de nagyon főleg a zene miatt mert kár lenne veszni hagyni ezt az elképesztő Zimmer alkotást főleg hogy a Man Of Steel-ost-t is ő írja! De nekem itt egyetlen bökkenő van és azok a villan-ek.Ugye ha sztori összekapcsolódik Joker,Bane, és Ra's alapból kilőve pedig min Mr.J-nek muszály lenne szerepelnie.Bár az is igaz hogy így olyan karakterek is teret kaphatnak akik eddig nem szerepeltek csak Comics-okban pl Black Mask vagy Strange és alapból meg van a castba Catwomen és Robin/Nightwing nem tudok Levitt igazából melyik akarna lenni.Azért remélem pl Stephen Amell is szerepet kap az Arrow után mindenképp megérdemelné.:)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg jó lenne ha Bale vinné tovább Batman szerepét, de az csak úgy hatna igazán, ha összefűznék a Sötét lovag trilógiát a JL-gel. Azzal viszont szerintem pont a hitelességét vesztené el Nolan Batman szériája. Ha tényleg Bale lesz továbbra is Batman, remélem valami jót találnak ki ami nem érinti a Sötét lovagot.

    VálaszTörlés