2013. márc. 24.

Hétvégi Batevő!

  • A képregényes sajtóban csak retro Batmanként emlegetett 60'-as évekbeli sorozatról készülő képregényről kiderült, hogy Jeff Parker írja majd a történetet és csak digitális formában vásárolhatunk majd új részeket.


  • Nem mehetünk el szó nélkül a Batman Zero Year mellett sem, melyben a New 52: Batman alkotói raknak elénk egy teljesen új anyagot, ami megmutatja nekünk Bruce Wayne Batmanné válásának legeslegelső Year One előtti szakaszát. Az ellenfélről egyelőre nem tudunk semmit, de Snyder régebben annyit mondott a Newsarama-nak, hogy 2013-ban szeretnének Rébuszra koncentrálni, de nem feledkeznek meg a nulladik számban szereplő Vörös Sisak csapatról sem.



  • Ha már Vörös Sisak, akkor büszkén jelenthetem, hogy jelenleg hegesztjük a fentebb említett Batman nullát és ha minden jól megy, akkor már az ünnepek előtt tölthetitek az oldalról.

2 megjegyzés:

  1. Bub vagyok, ne csináljátok a Batmant, mert a miénk.

    VálaszTörlés
  2. Tök jó, valaki birtokolja a nevem... nem semmi ilyen még nem volt...
    Most jelzem, én vagyok BuB, és az előző hzsálást nem én írtam... az tény, hogy a gen tervezte a New 52-es Batseket, de mi a TDK-al és Detcommal még várunk, a sima Batman pedig az Xfanzine érdekeltsége (bár lehet hozzánk kerül ki, mer a fordítóval jóban vagyok és valszeg letom vele bótolni)... A kikerülésről pedig annyit tok, hogy készül, és elvben a közeljövőre van belőve a megjelenés. Szóval bárki is írt, tudott vmit... kemény, enyhén szar érzés, hogy valaki te nevedben ír, és belső infókat oszt meg másokkal...
    Az AC meg milyen jogon mondott le a B&R-ről, amikor a foglalást nem is náluk van?:D

    VálaszTörlés