2013. aug. 12.

Arkham Origins: Interjú Batman új hangjával!

A minap Roger Craig Smith-szel készített egy interjút a Newsarama.com. Ebből következik most egy rövidke részlet:

Newsarama: Hali Roger, láttalak az Origins Comic-Con paneljén, de sajnos köszönni sem volt lehetőségem...

Smith: Komolyan? Őrület mi volt ott. Nem igazán tudtam mire számítsak, mikor a színpadra léptem. Mintha egy végtelen tenger lett volna, csak éppen emberekből.. Roppant szórakoztató volt.


Newsarama: Igen, a srácoknak sikerült az egyik legnagyobb szobát kifogni. Hogyan élted meg ezt az egészet?

Smith: Tudod, a szürreális szó lenne a leginkább megfelelő erre a helyzetre, bár úgy gondolom kicsit túlreagálom ezt az egészet, de az életemben kevés ehhez hasonló momentum kapott szerepet. Őrületes volt. Ott ültem és megpróbáltam nem elkapni a tekintetemet, mert lerítt volna rólam, hogy ideges vagyok. Mikor a számhoz emeltem a vizes palackot csak akkor tudatosult bennem: "Basszus, remeg a kezem! Remélem senki nem veszi észre!" (nevetve)

A munkám egyik legjobb része, hogy én vagyok a Joe Blow VO guy, de teljesen más dolog egy annyira imádott karaktert megszólaltatni, mint amilyen Batman. Nézz körbe és láthatod, hogy mennyire híres és milyen szenvedélyes rajongókkal rendelkezik ez a szereplő. Biztosan tökéletes munkát végeznek a WB Games Montrál srácai azzal, ahogyan bemutatják mi történt az első két rész előtt. Ez része valami hatalmasnak, szürreálisnak.



Newsarama: Figyu haver, akkor nincs többé Joe Blow, Batman vagy és pont!

Smith: (nevetve) Tudod mit? Soha nem lesz Joe Blow nélküli pillanatom. Egyébként Comic-Conra készültem egy viccel, természetesen Batman hangon. Ahogy ott próbálgattam a tükör előtt, hidd el mindent láttam csak Batmant nem. Ez nagyon, nagyon király dolog. Megpróbálok a legtutibb videojáték, sőt a legtutibb karakter lenni az egész világon. Nevezzük bárhogy, én az leszek.

Tulajdonképpen ez volt életem első Comic-Conja. Nagyszerű élményekkel lettem gazdagabb. Nagyon le voltunk foglalva és panelek közt rohangáltunk egész nap. Dedikáltunk és hasonló dolgokat csináltunk. Másnap reggel minden visszatért a rendes kerékvágásba. Mindenhol Conos cuccokat láttam és komolyan mondom roppant jó dolog, hogy a popkultúra szereplői ennyi embert összegyűjtenek. Hihetetlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése